• 7 grudnia 2024

Bez względu na to, jaką firmę prowadzimy, rośnie liczba czynności wykonywanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Zadania, które mamy do zrobienia, zapisujemy w wirtualnym kalendarzu, a o ważnym spotkaniu przypomina nam nie sekretarka, ale powiadomienie w telefonie. Może się więc wydawać, że rozwiązania takie jak wizytownik to swego rodzaju relikty przeszłości. Tymczasem okazuje się, że liczba osób zainteresowanych nimi wcale nie spada. Co więcej, wśród osób chętnie korzystających z takiego rozwiązania wcale nie brakuje ludzi młodych. Jak wytłumaczyć ten fenomen i czy w ogóle możemy mówić o fenomenie?

Czym jest wizytownik?

Wizytownik jest rozwiązaniem doskonale znanym nawet tym osobom, które nie kojarzą jego nazwy. To etui na wizytówki przeznaczone do ich segregowania i łatwiejszego wyszukiwania. Wielkość wizytownika zwykle przesądza o jego przeznaczeniu. Wizytowniki mogą być noszone w tylnej kieszeni spodni lub w damskiej torebce, nic jednak nie stoi na przeszkodzie temu, aby zamówić większą wersję tego rozwiązania i trzymać ją na biurku. Najwięksi zwolennicy wizytowników nie poprzestają zresztą na zamówieniu jednego tylko etui. Zawsze posiadają przynajmniej kilka egzemplarzy dbając o to, aby znajdowały się one zawsze pod ręką.

Wizytownik na miarę

Wizytowniki różnią się między sobą dość znacząco. Może się wydawać, że kluczowe znaczenie ma tutaj ich przeznaczenie. Nie bez znaczenia jest jednak również to, w jakim kraju są używane. Przyjęło się uważać, że ich międzynarodowy standard to wielkość karty kredytowej. Wizytówki pojawiły się jednak w biznesie znacznie wcześniej niż wspomniane środki płatnicze, w niektórych krajach mamy więc do czynienia z ich mniej konwencjonalnymi wymiarami podyktowanymi właśnie tradycją.

Jeśli zastanawiamy się nad tym, który model będzie najbardziej odpowiedni w naszym przypadku, zastanówmy się przede wszystkim nad tym, w jakich okolicznościach otrzymujemy wizytówki. Jeśli współpracujemy przede wszystkim z firmami polskimi, możemy zdecydować się na ten o standardowych wymiarach. Jeśli jednak wizytówki otrzymujemy na międzynarodowych targach i często nawiązujemy w ten sposób kontakty z firmami z zagranicy, znacznie lepszą opcją będzie model większy i szerszy. Nie będzie nas on zmuszał do zaginania wizytówek, a tym samym zagwarantuje, że każda z nich jeszcze długo będzie czytelna. Dobrze jest też pamiętać, że nie mniej ważna niż wielkość, jest pojemność wizytownika.

Szukając wizytownika na miarę pamiętajmy też o jego przeznaczeniu. Jeśli chcemy mieć go zawsze przy sobie, powinien być lekki, pamiętajmy jednak, że wcale nie mniej istotna jest jego jakość. Wizytownik może wystawiać świadectwo nam i naszej firmie, warto więc stawiać na modele wysokiej jakości. Szczególnie popularne są wizytowniki wykonane ze skóry. Ich solidność nie zawodzi przez lata, a ponieważ są dostępne w wielu kolorach, coś dla siebie znajdą zarówno zwolennicy klasycznych rozwiązań, jak i osoby uważające, że modele nowoczesne w swojej formie będą najlepsze dla przedstawiciela nowoczesnej firmy.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz
Top